Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 8 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Model řidiče pro simulační algoritmy
Tmejová, Tereza ; Zháňal, Lubor (oponent) ; Hejtmánek, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá vytvořením výpočtového modelu řidiče. V první části je vytvořen přehled modelů řidiče pro podélné a příčné řízení vozidla. Dále jsou popsány jízdní manévry, které by mohly být vybrány pro testování modelu řidiče. V praktické části, je vytvořen výpočtový model řidiče, který mám za úkol sledovat požadovanou dráhu. Výsledný vytvořený model je testován na třech jízdních manévrech – ustáleném zatáčení, vyhýbacím manévru a průjezdu slalomem. Na závěr je tento model testován na průjezdu reálné dráhy. Pro všechny tyto dráhy je provedeno srovnání výsledků a hodnocení úspěšnosti modelu.
Design and evaluation of vehicle steering controller
Margetaj, Martin ; Vejlupek, Josef (oponent) ; Grepl, Robert (vedoucí práce)
FlexRay communication protocol and bus are presented and discussed in this thesis. Several vehicle mathematical models of the vehicle dynamic for simulations and development of the control system are introduced. Further, the design of a signal gateway is presented. Software for editing vehicle signals is introduced and tested on the test vehicle. Vehicle models were parametrized to match real test vehicle behavior. Developed control systems were implemented to the test vehicle, and their performance is tested, the results of all tests are compared and evaluated.
Simulační modely lidského operátora
Boháč, Petr ; Horák, Karel (oponent) ; Havlíková, Marie (vedoucí práce)
V této práci se zabývám simulačními modely lidského operátora při řízení příčné polohy vozidla. Porovnávám vlastnosti McRuerova modelu lidského řidiče a regulátoru PID. Simulovanou soustavou je jednostopý model vozidla. Simulovaný řidič má za úkol s tímto modelem vozidla projet dráhou losího testu. K nalezení optimálních parametrů modelu řidiče používám metodu simulovaného žíhání. Výsledné simulace následně zobrazuji pomocí 2D a 3D vizualizace. Na závěr provedu srovnání dosažených výsledků a úspěšnost modelů řidiče.
Vliv pohonné soustavy na jízdní dynamiku vozidla
Haniška, Jan ; Semela, Marek (oponent) ; Bilík, Martin (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je posoudit vliv koncepce hnacího ústrojí vozidla na jeho jízdní dynamiku. Posuzování je provedeno za pomoci dat získaných při jízdních zkouškách provedených s testovacími vozidly. Jako testovací vozidla byly vybrány vozy Hyundai Kona ve třech motorizacích a to s klasických spalovacím motorem, hybridním pohonem a čistě elektrickým pohonem. Provedenými zkouškami byly tzv. losí test, zrychlení, zpomalení a navíc bylo u všech vozidel změřeno těžiště. Z dat získaných při jednotlivých zkouškách byl následně posouzen vliv pohonu vozidla na jeho jízdní dynamiku.
Model řidiče pro simulační algoritmy
Tmejová, Tereza ; Zháňal, Lubor (oponent) ; Hejtmánek, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá vytvořením výpočtového modelu řidiče. V první části je vytvořen přehled modelů řidiče pro podélné a příčné řízení vozidla. Dále jsou popsány jízdní manévry, které by mohly být vybrány pro testování modelu řidiče. V praktické části, je vytvořen výpočtový model řidiče, který mám za úkol sledovat požadovanou dráhu. Výsledný vytvořený model je testován na třech jízdních manévrech – ustáleném zatáčení, vyhýbacím manévru a průjezdu slalomem. Na závěr je tento model testován na průjezdu reálné dráhy. Pro všechny tyto dráhy je provedeno srovnání výsledků a hodnocení úspěšnosti modelu.
Design and evaluation of vehicle steering controller
Margetaj, Martin ; Vejlupek, Josef (oponent) ; Grepl, Robert (vedoucí práce)
FlexRay communication protocol and bus are presented and discussed in this thesis. Several vehicle mathematical models of the vehicle dynamic for simulations and development of the control system are introduced. Further, the design of a signal gateway is presented. Software for editing vehicle signals is introduced and tested on the test vehicle. Vehicle models were parametrized to match real test vehicle behavior. Developed control systems were implemented to the test vehicle, and their performance is tested, the results of all tests are compared and evaluated.
Analýza elektronických jízdních asistentů
Vinecký, Radek ; Pexa, Martin (vedoucí práce) ; Pavlů, Jindřich (oponent)
Tato bakalářská práce pojednává o systémech aktivní a pasivní bezpečnosti v oblasti automobilového průmyslu. Popisuje jednotlivé prvky aktivní a pasivní bezpečnosti vozidel. V samostatné kapitole hlouběji rozebírá nejpoužívanější elektronické jízdní asistenty, kde je popis jednotlivých částí a princip činnosti systémů, jejich vliv na chování a jízdní vlastnosti vozidel. Dále popisuje některé snímače spolupracující s jízdními bezpečnostními asistenty. V závěru této kapitoly je popsán budoucí elektronický jízdní asistent. Ve statistice bezpečnosti silničního provozu je proveden rozbor nehodovosti v letech 2000 až 2015 a vyhodnocen aktuální trend nehodovosti v souvislosti se stále se zvyšujícím počtem registrovaných vozidel. V závěru je zhodnocen celkový pohled na bezpečnost v oblasti silničního provozu.
Simulační modely lidského operátora
Boháč, Petr ; Horák, Karel (oponent) ; Havlíková, Marie (vedoucí práce)
V této práci se zabývám simulačními modely lidského operátora při řízení příčné polohy vozidla. Porovnávám vlastnosti McRuerova modelu lidského řidiče a regulátoru PID. Simulovanou soustavou je jednostopý model vozidla. Simulovaný řidič má za úkol s tímto modelem vozidla projet dráhou losího testu. K nalezení optimálních parametrů modelu řidiče používám metodu simulovaného žíhání. Výsledné simulace následně zobrazuji pomocí 2D a 3D vizualizace. Na závěr provedu srovnání dosažených výsledků a úspěšnost modelů řidiče.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.